كلام رومانسى وبس
مرحبا بك فى منتدى كلام رومانسى
امير الرومانسيه يرحب بزواره الكرام
المواضيع الأخيرة
» ارسنال vs برشلونا
الثلاثاء 23 فبراير 2016 - 20:46 من طرف ريما

» The Amazing Spiderman 2012 -TS- مُترجم
الأحد 12 أغسطس 2012 - 17:39 من طرف ريما

» Ben10 Destroy All Aliens 2012
الأحد 12 أغسطس 2012 - 17:30 من طرف ريما

» فى هواكى انا سائر /تاليف امير ماهر
الإثنين 25 يوليو 2011 - 12:16 من طرف امير الرومانسيه

» ازى تخلى البنات تحبك
الإثنين 4 يوليو 2011 - 17:10 من طرف ريما

» هانى سعيد يحاول الاعتداء على حجرة ملابس الاهلى
الخميس 30 يونيو 2011 - 1:18 من طرف زائر

» كلام الشباب علىالشات
الأربعاء 29 يونيو 2011 - 15:15 من طرف ريما

» المرأه عندما تحب
الثلاثاء 28 يونيو 2011 - 21:13 من طرف ريما

» همسه فى اذن بنات كلام رومانسى
الثلاثاء 28 يونيو 2011 - 21:09 من طرف ريما

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 10 بتاريخ الإثنين 24 يونيو 2013 - 8:20
دخول

لقد نسيت كلمة السر

سبتمبر 2018
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

اليومية اليومية

نكت مساطيل جمده طحن

default نكت مساطيل جمده طحن

مُساهمة من طرف امير الرومانسيه في الجمعة 29 أبريل 2011 - 16:49

* مره واحد ماشى راحت داست عربيه على صباع رجله راح حكى لواحد صاحبه مسطول قال له النهارده داست على صباعى عربية نزل صاحبها واعطى لى الف جنية راح صاحبه قدام القطر وقال له تعالى يا ابو الملايين
* مره حرامى دخل على شقه فيها مسكول ومراته وعياله فقال للراجل طلع الفلوس اللى فى جيبك لقتل مراتك فالراجل قعد يضحك فقتل مراته فقاله طلع كل الفلوس اللى فى جيبك لاقتل ابنك والراجل لسه بيضحك المهم خلص على كل العيله فالحرامى فى الاخر قاله انت يا راجل انت مش عايز تدينى الفلوس اللى معاك ليه فقاله اطلع من دول يا بتاع الكاميرا الخفيه .
* مرة اتنين مساطيل عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده…. فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني…. فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده…. فالاول قاله انت هتصدعنى ليه… خد انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض
* في واحد مسطول اتصل بالإطفاء و قال هو يعني لو مفيش حريقة الواحد ميعرفش يطمن عليكم ويشوفكم .
* واحد مسطول أكتشف بعد عشر سنوات أنه بيصرف على ولاد جيرانه .
* واحد ماشي في الشارع لقى لوحة مكتوب عليها الكنز هنا قام يحفر لغاية ما لقى لوحة ثانية مكتوب عليها..صدقت يا تييييييت
* مرة مسطول راح على لبنان ، دخل سنتر وسأل البائع : عندك لبنان بوو .. رد البائع : لا ، سأل مرة تانية : طيب عندك بيروت بوو .. رد البائع : شو بيروت بوو ولبنان بوو .. قال له .. كيف احنا بالشام عنا شام بوو
* واحد مسطول قالوا له في الصين كل دقيقة بينولد واحد قال يلعن أبو التطور احنا لسه كل 9 أشهر بينولد واحد
* مسطول ضيع حماره رجع لبيته زعلان قالتلو مراته ماتزعلش دخلتك عليا تسوى عشرين تييييييت Smile
* مسطول ان الشيطان شاطر راح ذاكر معه
* فلاح مسطول عايز يتطور كتب على التييييييت تايوتا .
* واحد مسطول ضرب اخوه كف قام سأله اخوه دا جد ولا هزار .. قاله جد قام قلو اخوه : كويس عشان أنا مش بحب الهزار .
* كان في واحد مسطول بالقهوة قال للجرسون جبلي واحد قهوة وسط واتنين هجوم .
* مره مسطول نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن لقى مدة الصلاحيه منتهيه ……….زور التاريخ وشرب اللبن
* إثنين مساطيل دخلوا على كلية الطب .. واحد طلع محاسب والثاني محامي .
* شاب طالع من البيت قالت له امه وين رايح ما رد عليها ومشى وقف تكسى عشان يركب قاله السائق وين رايح قاله يعني انا مقولتش لامي هاقولك انت .
* وااحد مسطول بيسأل واحد مسطول فين شارع 26 يوليو قالوا متعرفش سنة كام بالتحدبد
* مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة ويقفلة تانى جه صاحبه و قاله ليه كدة قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة
Very Happy
امير الرومانسيه
Admin
Admin

المميزين : 0

بطاقة الشخصية
امير الرومانسية:
15/15  (15/15)

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://romance2011.ba7r.org